Behöver du något snyggt till jul och nyår

onsdag 30 augusti 2017

Blir bara så matt!

Vi trodde ju att vi skulle flytta 1 november, men icke sa Nicke. Nu har farbrorn i huset bestämt sig för att dom ska fira en sista jul i stugan. Blir så otroligt trött. Men som tur är har mäklaren ett annat projekt på gång som om det blir något är helt underbart. Men nu tänker jag inte ta ut något i förskott förrän jag skrivit på ett köpebrev. Mitt i allt elände har vi i alla fall en familj som vill komma och titta på vårt hus fast vi inte lagt ut det till försäljning ännu. Kanske något går vår väg i alla fall.

Han ta ett smygfoto på det nya objektet. Både mörkt och dålig bild men runt hela är det vatten. Bara en lite väg som håller ihop stället med resten av udden. Så otroligt välplanerad tomt. Men ser lite litet ut utifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 Oj vad tiden går. Nu var det länge sedan jag skrev något här på bloggen. Det har hänt massor sedan sist och förhoppningen är att jag ska ku...